Проблеми велосипедистів
Жителі міст, які використовують велосипед, як основний вид транспорту, були ініціаторами создания вело інфраструктури. Адже в місті немає надійних, зручних місць для паркування велосипедів, а ті, які є-неправильно сконструювані. Також немає розмітки на проїжджій частині, відсутні велосипедні доріжки і велодоріг.
Адже не завжди машиною зручно скористатися, і не у всіх є можливість утримувати комфортне авто, адже ремонт обходитьсяне дешево, от і деякі користуються велосипедами, який менше в розмірах, і швидше в їзді.
Ремонт обходиться набагато дешевше, наприклад іноді ламається така, як ланцюг, який з'єднує зірочку відомою, яка відповідає передачі. ВМХ зажадають значно ширше ланцюга ніж спортивні.
Ще важливо знати про заміну і збірці колеса. Навітьмеханіки не завжди правильно і по очередності роблять збірку, при цьому знижується якість і надійність вашого транспорту.
Важливим атрибутом є вибір сідла, яке в першу чергу повинно бити зручним. Вузьке сідло не втримає тебе і надасть дискомфорт, широке буде натирати поверхню стегон зсередини.
Більше півроку тривала розработка програми і 26 грудня міських радах прийняв рішення про затвердження Програми розвитку вело інфраструктури в містах України на 2014 - 2019 роки. Метою цієї Програми є виконання низки заходів щодо створення умов для зручного і безпечного користування велосипедним видом транспорту жителями і гостями містах.
Програма призвана забезпечити потреби існуючих велосипедистів, стимулювати щоденне використання велосипеда жителями, які користуються ним нерегулярно або тільки для організації відпочинку, та популяризувати велосипедний транспорт.
ЧИТАЙТЕ ТАКОЖ: Безпечно їздити у великих містах на велосипеді?
Першим кроком реалізації програми вжиття є створення постійно діючої робочої групи, що складається з фахівців і представників громадськості, що буде стежити за втіленням програми, давати свої зауваження і пропозиції.
Другим шагом- внесення змін до стратегічний план економічного розвитку міста.
І замовлення схеми велосипедних доріг міст співаючиснітельной записці, яка міститиме конкретно визначені види велодоріг (велодоріжки, вело смуги), покриття, позначення (розміщення знаків), пропозиції по влаштуванню пересічний велодоріг з іншими елементами вулично-дорожньої мережі, конструкції велосипедних стійок, стандартів їх розташування, технічні вимоги по влаштуванню місць для парковкі велосипедів. А також проведення постійної кампанії з популяризації велотранспорту у місті з дотримання правил дорожнього руху, особливо серед неповнолітніх.
В велосипедистів вже є зразкова схема розміщення велодоріжок.
- Цю схему, яку ми отримали в результаті виконаної роботи велосепедістамі, середовищі яких були і інженери доріг, і архітектори, і ті, хто щодня використовує велосипед, як основний вид транспорту. Але ця схема є концептуальною, незважаючи на те, що у нас не було досліджень по насиченості руху на ділянках, не було інших вихідних даних. Тому і ця схема велодоріг була запропонована як основа для подальших исследований. Взявши її за основу вчені повинні провести дослідження, методиками, які використовуються у всьому світі.
- Це ціла кампанія популяризації велотранспорту, як елемента комплексної транспортної системи міста, яка може і повинна вирішити багато транспортних проблем міста, тому що є безліч прикладів як країн, так і третяго світу. Головне завдання-зробити так, щоб жителі зрозуміли і захотіли пересісти на велосипед, а для того мають бути створені безпечні та комфортні умови.
Згідно з програмою, в 2014 році повинні розробити проектно кошторисну документацію та облаштувати велодоріжки в парку "Ювілейний".
Однак так, як ще не затверджений бюджет гірода, не можна сказати скільки виділено для втілення цієї програми.