Головна : Новини

Медико-педагогічний контроль за фізичним вихованням в будь-якому вузі

, 14:18
0 1746

Медико-педагогічний контроль включает:

1) Оцінку стану здоров'я з подальшим розподілом студентів на деякі медичні групи (основну, підготовчу, спеціальну) для того, щоб проводити заняття безпосередньо з фізичної культури (вихованні), що здійснюється лікарем навчального закладу за результатами:

  • щорічного медичного обстеження (біологічний вік, рівень фізичного розвитку дитини, наявність різних хронічних захворювань або ж вад розвитку, кількість випадків гострої захворюваності за минулий рік);
  • оцінки фізичної підготовленості учня (рівень розвитку руховихнавичок).

2) Планування роботи безпосередньо з фізичної культури (виховання) для проведення уроків (занять) також з фізичної культури (виховання).

Основними формами медико-педагогічного контролю вважають:

  • медичне обстеження учнів, определенія стану здоров'я, рівня розвитку локомоторной функції організму, фізичної підготовленості як основи для формування медичних груп для того, щоб проведено урок (занять) з фізичного виховання в результаті якого хворим учням видають звільняють їх від занятих з фізкультури;
  • медико-педагогічні спостереження безпосередньо під час уроків, різних змагань та інших форм фізичного виховання;
  • санітарний нагляд (попередній і поточний) по місцях проведення самих уроків та інших форм.

Важливим розділом медико-педагогічного контролю за фізичним вихованням є врачебно-педагогічні спостереження (ЛПС), що проводяться лікарем разом з учителем саме під час уроків (занять).

У ході ЛПС вирішуються такі завдання:

  • ознайомлення з навчально-методичною документацією (класний журнал, робочий план (ПТУ) і план реалізації навчального матеріалу (школа), конспект уроку);
  • контроль за відділами дітей безпосередньо за станом здоров'я на багато медичних груп для проведення уроків (занять) з фізичної культури (вихованню);
  • оцінка методики проведення самих уроків (занять) з фізичної культури (вихованню), матеріально-технічного забезпеченийия та відповідності обладнання та інвентарю віковим нормам;
  • контроль за відповідністю саме одягу і взуття виду фізичної активності учнів;
  • контроль дотримання вікових норм в плануванні фізичного навантаження;
  • вивчення реакції організма дітей на фізичне навантаження.

У разі необхідності за результатами ЛПС проводиться корекція безпосередньо планування процесу фізично дозування фізичних навантажень учнів. Оцінку ефективності фізичного виховання слід проводити за допомогою спостережень і опитувань, що дозволяють оцінити ступінь розвитку втоми по позашнім ознаками.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ