здоровье, артлайф, арт лайф, health, artlife   Мапа сайту Login art life

+38 (067) 6802411



 Російський  Український  Англійський     
 Артлайф Україна, Київ
артлайф

"ГОСАПТЕКА": Як перетворити на бренд косметику власного виробництва?

Грудень 23 2016

Коли в кінці минулого року аптечна мережа "ГОСАПТЕКА": почала виробництво власної косметики, це пояснювалося бажанням оптимізувати роботу виробничих аптек і підвищити їх економічну ефективність. Але навряд чи хтось міг припустити, що всього за півроку ефект буде вимірюватися числом з п'ятьма ятьма нулями.

Про ті, як перетворити на бренд косметику аптечного виробництва, нам розповів генеральний директор аптечної мережі "ГОСАПТЕКА" Ігор Вікторович Богдашин, кандидат медичних наук, лікар-імунолог.

- Ігор Вікторович, поява косметики власного аптечного виробництва - визначна подія на омському ринку. Розкажіть, як усе починалося, і що надихнуло вас на створення цього продукту?
- В аптечній мережі "ГОСАПТЕКА" чотири виробничі аптеки. До грудня 2015 року вони виготовляли екстемпоральні лікарські форми за рецептами лікарів, в тому числі і для дітей першого року життя: ксероформом, протаргол, розчини для фізіолікування, мазі, забезпечуючи населення міста і області. Їх переваги очевидні: вони виготовляються з урахуванням особливостей шкірного пацієнта, його віку, наявності захворювань і алергічних реакцій. Крім того, багато екстемпоральних форм не мають заводських аналогів, а також з невеликим терміном придатності. У цих аптеках зберігся стабільний і професійний колектив, а виробничі потужності були задіяні не більше ніж на 50 %. Щоб скачати ці потужності, ми вирішили організувати виробництво аптечної косметики. Тім більше, що технологія виготовлення була відома. Ще в XIX столітті в дореволюційних аптеках виготовляли косметичні засоби. Це був штучний і елітний товар. За радянських часів власне аптечне виробництво також було поширене. У 90-ті роки, вже в епоху ринкових відносин, воно стало неприбутковим, і більшість стаціонарів переорієнтувалося на продукцію, виготовлену на заводах.

- Я правильно розумію, ви використовували старовинні дореволюційні прописи - рецепти?
- Вітчизняна фармацевтика налічує сотні прописів, за якими виробляли косметику. Ми почали з того, що провели роботу з пошуку актуальних рецептів косметичних засобів. Фармацевтами "ГОСАПТЕКА" кожен з них був ретельно опрацьований і доповнений з точки зору сучасних тенденцій. Альо основа залишилася колишньою - це косметика без консервантів, парабенів і без переплати за бренд.

- Як на вашому підприємстві організований процес виробництва аптечної косметики?
- В першу чергу фахівець-аналітик ретельно перевіряє якість упаковки та компонентів засобу. Контроль здійснюється і на кожному етапі виробництва. Зазначу, що у виробничому процесі всі компоненти ретельно змішуються вручну. Давно визнано, що ліки, виготовлені руками фармацевта і за індивідуальним рецептом, з точки зору біофармацевтики набагато ефективніші, ніж промисловий аналог. Зрозуміло, зберігати таку косметику потрібно в холодильнику і не більше чотирьох місяців. З огляду на цю особливість корисних продуктів краси, ми використовуємо спеціальну медичну упаковку з темного скла. Також для нашої косметики ми розробили унікальний дизайн упаковки у вінтажному стилі.

- Зараз ЗМІ буквально рясніють рекламою нібито чудодійних засобів, які обіцяють ефект всього за кілька застосувань. А в чому переваги косметики ручної роботи?
- Хенд-мейд косметика відмінно вписалася в споживчий тренд останнього часу. Сьогодні поступово міняється мода - сьогодні популярні все натуральне і екологічно чисте. Ми також не використовуємо консерванти і непотрібні добавки, якими зараз напхані більшість кремів і масок. Термін придатності нашої косметики - всього кілька місяців. В її складі немає парабенів - потужного консерватора, що продовжує термін придатності. І звичайно, важливі переваги аптечного косметичного асортименту - це вигідна вартість і територіальна доступність: сьогодні нашу косметику можна придбати в "ГОСАПТЕКАХ" всіх міських округів і у більшості сільських районів області.

- Як ви просуваєте свою продукцію?
- Запустивши перші маски і креми, ми виставили їх у вітринах наших виробничих аптек. Виявили небувалий купівельний інтерес. Адже багато хто пам'ятає радянські бовтанки, Кольдо-креми і маски. У зв'язку з цим ми розширили дистрибуцію по всіх аптеках міста і області. Дивно, але ажіотаж в обласних аптеках був не менший, а часом і більше, ніж в Омську. Також ми налагодили тісну співпрацю з салонами краси, косметичними кабінетами і СПА-салонами. Ми і раніше працювали з Лікарсько-косметологічною лікарнею, а також з косметологами міських шкірно-венерологічних диспансерів, тепер при наявності широкої лінійки лікувальної аптечної косметики інтерес приватних клінік і практикуючих фахівців зріс у рази. В умовах кризи, коли імпортна косметика істотно подорожчала, перехід на вітчизняні аналоги, які не поступаються, а часто і перевищують за якістю, є виправданим. Серед покупців косметики вже є і постійні. Ми отримали багато позитивних відгуків від задоволених клієнтів.

- Які перспективи в косметики власного аптечного виробництва?
- Вже зараз у нас є усталений асортимент з п'ятьма п'ятдесяти позицій: класична серія (креми, маски і бовтанки, засоби для рук і ніг, аптечні еліксири для волосся, брів і вій), серія для лазні та СПА (скраби і міла), а також спеціальна серія (спреї для ніг, дезодоранти, креми від опіків). Перспективи розвитку величезні. Це розширення асортименту за рахунок введення нових лінійок, наприклад, професійної серії для лікувально-профілактичних установ і виробничих підприємств. А також розглядаємо можливість для надання послуг з виготовлення власних торгових марок для зацікавлених покупців. Вже є домовленості з Москвою. Ми випускаємо для них спеціальну серію. "ГОСАПТЕКА" розвивається, беручи за основу кращі аптечні традиції. Упевнений, що для наших клієнтів ми будемо довгі роки надійним брендом, з яким вони готові довірити своє власне здоров'я і красу.

Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.

← Електронні сигарети -... Вибираємо місце для... 
Переглядів: 232
Автор: admin

Додати коментар
Ваше им'я
Текст
Введіть символи, що на зображенні

МІЖХРЕБЦЕВА ГРИЖА

ONLINE КОНСУЛЬТАЦІЯ НЕВРОЛОГА

ПРОДУКЦІЯ КОМПАНІЇ АРТЛАЙФ

БАД, ВІТАМІНИ, КОСМЕТИКА

ОНЛАЙН ПЕРЕКЛАДАЧ

worldtranslation.org

ONLINE КОНСУЛЬТАЦИЯ НЕВРОЛОГА

продукція артлайф

World translation

   Цей сайт дасть можливість всім хто хоче отримати консультацію фахівця з багаторічним успішним досвідом подолання таких хвороб:
- Міжхребцева грижа диска;
- ДЦП;
- Псоріаз;
- Цукровий діабет;
- Артроз і т. д.
Шульга Микола Володимирович
   Замовлення продуктів Артлайф на території України: БАД: лецитин, котячий кошоть, кальцій; косметика: Probio, Incaps, Functional cosmetics; вітаміни; каши, супи, киселі, цукерки, чай, кава; засоби особистої гігієни: шампунь, бальзам, гель для гоління, зубна паста.
   Професійний переклад з української на англійську мову  текстів різної тематики: медичної, технічної, науково-технічної, юридичної, економічної, літературної; переклад банківської документації , сертифікатів, пісень, медичних препаратів, пісень, віршів, інструкцій по експлуатації, технічної документації, а також локалізація інтернет-ресурсів.

Артлайф - функціональне харчування, вітаміни, БАД, косметика.

© 2011-2019 Artlife company, Inc. All rights reserved.


Є лише один метод зберегти здоров'я - їсти те, чого не хочеться, пити те, що не любиш, і робити те, що не подобається.

Марк Твен