здоровье, артлайф, арт лайф, health, artlife   Мапа сайту art life

+38 (067) 6802411



 Російський  Український  Англійський     
 Артлайф Україна, Київ
артлайф

Як розумні люди задають питання?

Липень 17 2018

питання"Чорт, я не зрозумів (а), що треба зробити / сказати / відповісти" - нервово крутиться рядок, що біжить в голові, коли ви залишаєтеся наодинці з собою під час незручної паузи. Ви не до кінця зрозуміли, чого від вас хочуть і не знаєте, як перепитати.

Єдиний вихід - запитати ще раз, попросити пояснити, показати, що виникло непорозуміння. Але замість цього хтось вважає за краще зробити вигляд, що все в порядку, а хтось погоджується і киває головою, ніяково посміхаючись.

Навіть якщо упущена інформація ніяк не змінить ваше життя (припустимо, це не звістка про апокаліпсис), то все ж, навчитися зізнаватися в тому, що ви чогось не зрозуміли, не почули, необхідно. Ну це ж маячня, що ви соромитеся запитати.

Боїтеся, що вважатимуть некомпетентним - краще уточнити зараз, ніж в наступний раз (а він, повірте, буде куди більш незручним, ніж цей), боїтеся, що вважатимуть неуважним - ладно, це всім властиво, ми перемикаємо увагу сотні разів, тим більше коли в голові дійсно багато важливої  інформації, боїтеся, що вас вважатимуть дурним - знову ні.

Ловіть дослідження / Уортон, Гарвард /, яке підтверджує, що ті, у кого вистачає сміливості задавати питання і шукати поради, вважаються розумними і зацікавленими.

Отже, ось правила, які треба засвоїти тим, хто все ще відмовчується і киває, а розповість нам їх головний редактор сайту www.znaikak.ru:

# Не буває дурних запитань

Зазвичай в резюме все старанно виводять слово "відповідальний" - тому що вірять, що вони відповідально підходять до вирішення завдань. Так ось, пані та панове, насправді під цим словом криється детальне розуміння процесу і наслідків.

Від вас залежить чиєсь робота? результат? життя? да гроші врешті-решт? Запитуйте, уточнюйте, деталізуйте.

Так, не буває дурних запитань, зате бувають дурні ситуації, такі за відсутністю відповідей.

Разом:

Якщо ви знаєте, що підете на нараду / співбесіду / семінар або кудись ще, то постарайтеся накидати заздалегідь питання, які вас цікавлять. Ви можете навіть в процесі відзначати деякі з них, а може бути ставити ще більше знаків питання.

І ще додамо, що питання - це не тільки відмінний спосіб отримувати інформацію, а й прекрасна можливість підтримати бесіду, а також показати сою зацікавленість, так-так-так!

# Питання бувають двох типів

Марлен Адамс, автор книги "Change Your Questions, Change Your Life: 10 Powerful Tools for Life and Work", стверджує, що бувають два типи питань: "питання учня" і "засуджують питання". Перші креативні, відкриті, їх задають з цікавості. Приклади таких питань: "Які мої цілі?", "Як я можу допомогти?", "За що я відповідальний?", "Чого хочуть мої клієнти?".

Питання другого типу, як ви могли здогадатися - критичного, скептичного типу. Вони концентруються на проблемі, а не на її вирішенні. Відповідь на них завжди негативний. Приклади: "Хто в цьому винен?", "Чому ми не виграємо?".

Одні, як очевидно, ведуть до прогресу, а інші просто нікуди не ведуть.

Разом:

Постарайтеся концентруватися на питаннях як спосіб отримання знань. Звичайно, питання на кшталт "Чому ж все так сумно?", Все одно будуть звучати в якийсь момент, всяке буває, але "учнівські" питання приносять набагато більше користі вашій роботі, так що намагайтеся задавати їх частіше.

# Шторм питань

Якщо ви знаєте, що є якась проблема, яку вам потрібно вирішити, а ось спосіб її вирішити ви поки не знайшли, спробуйте скласти список з 50 питань. Кожен наступний питання буде допомагати вам концентруватися на головній меті і в кінці кінців ви знайдете ту саму формулювання, яка допоможе знайти відповідь. Це працює в різних випадках - коли складно підібрати правильні слова, коли вам незрозумілий предмет обговорення. Чим більше разів ви перейдіть всі можливі підходи до обговорення завдання, тим ближче ви зможете підібратися до правильного варіанту.

# Уміння перефразувати ще ніколи не було таким корисним

Існує поняття "ілюзія прозорості". Це одне з "когнітивних спотворень, що виражається в тенденції людей переоцінювати здатність інших розуміти їх і свою здатність розуміти інших". Тобто іноді ми впевнені, що ми один одного зрозуміли, все відмінно пояснили, а потім нічого не виходить, ви як ніби говорите на різних мовах. А все тому, що з самого початку ви не розібралися в тому, як бачить спільні завдання команда, партнер, колега.

Зараз розповімо про простий лайфхак для таких випадків. Напевно ви з ним знайомі, але навіть не підозрюєте, наскільки він ефективний!

Перефразуйте.

Після того, як вам все розповіли, як ви отримали завдання - скажіть ще раз "тобто ви хочете, щоб ми (я) ..."

Це і спосіб уточнити деталі, і відмінне відображення того, як ви бачите шляхи вирішення проблеми. І, що найцікавіше, це працює!

← Як приготувати смачну... Лікування алкогольної... 
Автор: admin

Додати коментар
Ваше им'я
Текст
Введіть символи, що на зображенні
Loading

МІЖХРЕБЦЕВА ГРИЖА

ONLINE КОНСУЛЬТАЦІЯ НЕВРОЛОГА

ПРОДУКЦІЯ КОМПАНІЇ АРТЛАЙФ

БАД, ВІТАМІНИ, КОСМЕТИКА

ОНЛАЙН ПЕРЕКЛАДАЧ

worldtranslation.org

ONLINE КОНСУЛЬТАЦИЯ НЕВРОЛОГА

продукція артлайф

World translation

   Цей сайт дасть можливість всім хто хоче отримати консультацію фахівця з багаторічним успішним досвідом подолання таких хвороб:
- Міжхребцева грижа диска;
- ДЦП;
- Псоріаз;
- Цукровий діабет;
- Артроз і т. д.
Шульга Микола Володимирович
   Замовлення продуктів Артлайф на території України: БАД: лецитин, котячий кошоть, кальцій; косметика: Probio, Incaps, Functional cosmetics; вітаміни; каши, супи, киселі, цукерки, чай, кава; засоби особистої гігієни: шампунь, бальзам, гель для гоління, зубна паста.
   Професійний переклад з української на англійську мову  текстів різної тематики: медичної, технічної, науково-технічної, юридичної, економічної, літературної; переклад банківської документації , сертифікатів, пісень, медичних препаратів, пісень, віршів, інструкцій по експлуатації, технічної документації, а також локалізація інтернет-ресурсів.

Артлайф - функціональне харчування, вітаміни, БАД, косметика.

© 2011 Artlife company, Inc. All rights reserved.


Є лише один метод зберегти здоров'я - їсти те, чого не хочеться, пити те, що не любиш, і робити те, що не подобається.

Марк Твен