Головна : Новини

Перший квартал: нездійснені побоювання

, 09:51
0 314

На кінець 2013 – початок 2014 випало нелегке час. Великі гравці фармацевтичнікого ринку Росії   знаходилися в очікуванні економічної кризи. Експерти будували прогнози і шукали причини, а компанії вишукували резерви, що дозволяють протриматися на плаву. Микола Беспалов, який колись очолював дослідницьку службу центру « Фармексперт & raquo ;, в одному з інтерв'ю зазначив, що на дану ситуацію на ринку вплинув сразу спектр чинників, серед яких і спад економічних показників, і скорочення доходів рядового споживача, і падіння зростання   ВВП. Свою негативну роль зіграло і ослаблення рубля, яке на тлі   імпортозалежності   вітчизняної економіки могло сприяти неконтрольованого зростання цін і падіння попиту на медикаменти. &Nbsp;

Однак, як показав час, ринок зміг встояти – девальвація національної валюти виявилася не настільки суттєвою, середній рівень цін залишався стабільним, а доходи споживачів поступово зростали. Більше того, за даними, наданими аналітичною компанією   IMS   Health, в I кварталі 2014 стався некя ий зростання роздрібного ринку ЛП – приблизно на 7%.  

Аналогічну думку прозвучало і з уст Давида Мелік-Гусейнова, директора некомерційного партнерства « Центр соціального партнерства & raquo ;. Зростання ринку в I кварталі 2014 був не стільки активний через відсутність серйозних спалахів вірусних инфекций, які були характерні для минулих років. Ще одну причину зниження темпів зростання він бачить у прискоренні темпів інфляції як в економіці взагалі, так і в лікарському сегменті зокрема. Девальвація рубля по відношенню вбівалютной   кошику негативно відбилася на вартості імпортних медикаментів. Але в-цілому ситуація на ринку залишилася стабільною. Більше того намітилося невелике зростання в 8%, який стався завдяки зростанню цін на пакувальну продукцію. &Nbsp;

Сергій   Шуляк, генеральний директор   DSM   Group, навпаки, оцінює зміну в пакувальному секторі як негативний фактор для   фармринку   Росії. Справа в тому, що останнім часом потребітелі прагнуть перейти на більш вигідну упаковку з великою кількістю капсул і таблеток. Така форма продукції більш економічна і розрахована відразу на весь курс терапії. Іншими експертами в якості причин зниження зростання ринку називаються і Олімпіада в Сочі, і відсутність на ринку дешевих аналогів деяких дорогих препаратів.

За метеріалі:

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ