Кілька порад з проведення PR - компанії за кордоном
Це просто. ЯкщоВи хочете щоб Ваші зусилля з проведення PR за кордоном не були витрачені даремно, упевніться, що час витрачено на дослідження, планування і розуміння людей і як вони збираються визнати Вас і Ваш бренд, а також оцінити на скільки модель PR – компанії працює в даній окремій країні. Чим більше Ви вкладаєте в исследованіе та адаптацію Вашої PR-кампанії, щоб задовольнити « місцеву » аудиторію і культуру, тим більш успішно це буде. пропонує звернути увагу на кілька правил, дотримуючись яких Ви отримаєте успішну PR – компанію і зможете повноцінно працювати за кордоном.
Зверніть увагу на написанийве слово
Прес-релізи, статті та копірайтинг все зажадають певної кількості “ локалізації & rdquo ;. Стиль написання є ключовим, і це само собою зрозуміло, зміст які буде переведено або адаптовано для різних країн.
Тепер це - вероятно, найбільш важливий момент, щоб розглянути, випускаючи зміст ЗМІ за кордоном. Ви написали свій прес-реліз таким способом, яким він дійсно цікавий і звернеться до аудиторії в тій країні? З іншого боку, деякі країни воліють барвистий, майже поетичний стиль письма, який надихає і зачіпає уяву, тогда як інші хочуть більш фактичний, об'єктивний і міцний стиль, який поставляє повідомлення відкритим текстом.
Зрозумійте альтернативні місцеві канали PR
Є багато типових каналів зв'язку, що використовуються в світі PR, щоб отримати Ваше повідомлення. Це могло бути радіо, традіціонние друковані ЗМІ, журнали, ТБ, Інтернет та громадські місця. Список триває. Однак просто, тому що вони працюють в Ваше рідній країні, це не означає, що вони будуть за кордоном.
У багатьох країнах радіо, ТБ або газети практично не будуть першою зупинкою. Наприклад, в Африці тільки у приблизнийьно 14% населення є доступ до Інтернету. Радіо, однак, дуже доступно і майже скрізь, де Ви знаходитесь. Навіть якщо ці канали існують, це не означає, що Ви можете піти про використання середовища, точно таким же чином. Деякі методи, використовувані в PR, такі як партизанський маркетинг, інтерпретувалися б дуже по-іншому в закордоних країнах. Наприклад, переривання прямої телетрансляції може бути осміяно у Великобританії.
Оцініть свої матеріали PR
До використання будь-якого маркетингового майна на PR-кампаніях за кордоном, таких як емблеми, гасла, картини і кольору, Ви повинні ще раз гарантіровать, що вони будуть сприйняті. &Nbsp; Картини на вигляд нешкідливих речей в одній культурі могли бути богозневажними в інший. Це потрібно чітко контролювати.