Головна : Новини

Що ми знаємо про компанії Оріфлейм?

, 12:37
0 214

Сьогодні ми поговоримо про те, чому ж жінки і чоловіки зі всього світу обирають продукцію компанії Оріфлейм. Всім цікаво знати: що ж все-таки компанія залучає нових клієнтів та утримує старих? В її головні переваги?

Факти про компанію

 

  1. "Натуральна Шведська Косметика" - це унікальні інноваційні продукти, що поєднують в собі кращі технології і силу природи, і допомагають відмінно виглядати;
  2. У своїй галузі компанія Оріфлейм була першопрохідцем у безлічі країн;
  3. Пропрацювавши в індустрії краси більше 45 років Оріфлейм показала, що є брендом, якому можна довіряти на 100 %;
  4. У своєму арсеналі Оріфлейм має велику кількість чудових продуктів;
  5. Продукція компанії працює більш, ніж в 65 країнах;
  6. У компанії працює більше 3 мільйонів консультантів (у РФ десь 1 млн. до Речі, ви можете на сайті: oridama.ru);
  7. Компанія випускає близько 1 тис. одиниць продукції. Абсолютно вся продукція містить лише натуральні компоненти, її не тестують на тваринах і вона виробляється з використанням новітніх технологій;
  8. Річний товарообіг складає про кого 1,5 млрд. євро;
  9. В компанії Оріфлейм є 5 фабрик (в Індії, Польщі, Китаї, Швеції, Росії);
  10. Oriflame є співзасновником Міжнародного дитячого фонду під керівництвом шведської королеви Сільвії.

Розробка продукції

Досвід у виробництві косметики Оріфлейм -  понад 45 років. Компанією використовуються лише найкращі натуральні інгредієнти, а готова продукція виробляється із застосуванням новітніх наукових досліджень. Накопичений досвід і знання зібрала дослідницька команда, яка знаходиться у Стокгольмі (Швеція) і Дубліні (Ірландія).

Співробітниками дослідницького центру Оріфлейм є понад 100 технічних експертів і вчених наступних дисциплін: клінічні випробування, дослідження шкіри, процес розвитку, мікробіологія, технологія упаковки, токсикологія, патентна підтримка, екологія і юриспруденція.

Так в Дубліні акцентують увагу на розробці нового продукту. Дослідники придумують рецептуру і проводять клінічні апробації інноваційного аромату (засоби індивідуального догляду або продукту по догляду за шкірою), в добавок до цього виявляється ще й технічна підтримка в галузі індустріалізації і безпеки продукції. Найчастіше, це коротко - і середньострокові проекти (1 - 3 року).

А в Стокгольмі дослідники працюють над створенням унікальних технологій, в 1-у чергу, вони вивчають вплив різних компонентів на людську шкіру. Сюди входять дослідження на біологічному клітинному рівні, які займають більш тривалий проміжок часу (3 - 7 років).

Перекладено сервісом "Яндекс.Перекладач": translate.yandex.ru.

Автор: Artlife
ОЦІНИТИ НОВИНУ
0 (голосів: 0)

Читайте також:


Коментарі

ВВЕРХ